דרעי בריאיון: "לא מצליח להבין את האדישות"

    אסתי פלד 1 Comment on דרעי בריאיון: "לא מצליח להבין את האדישות"

    יו"ר ש"ס אריה דרעי בריאייון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "הפעם זה תלוי רק בנו, אם נעלה את אחוז ההצבעה זה מעלה את הסיכויים שאחת ממפלגות השמאל או הערבים לא יעברו" | האזינו לריאיון

    צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי למימרן ב"מהדורה המרכזית": "הקדוש ברוך הוא גלגל את המצב הנוכחי שהימין עם ארבע מפלגות חזקות, ובשמאל יש מפלגות שהם בסכנה לא לעבור את אחוז החסימה" פתח דרעי.

    "עכשיו זה תלוי רק בנו, אם נעלה את אחוז ההצבעה זה מעלה את הסיכויים שאחת ממפלגות השמאל או הערבים לא יעברו" אמר.

    על הפגישה שלו ושל נתניהו אצל הרב שלום ארוש: "אנחנו ניסינו לעשות מתווה שחסידי ברסלב יוכלו לנסוע לאומן (בשנת תש"פ), והפרויקטור רוני גמזו שלח מכתב לאוקראינה מאחורי הגב. היה כעס על זה, והיה צורך להתפייס. אני ונתניהו הסברנו לרב שזה לא נעשה בכוונתנו".

    "אנחנו נעשה את הכל שחסידי ברסלב ייסעו לאומן, כשתיגמר המלחמה נשפץ יחד עם זלנסקי את הציון שיהיה ראוי ומכובד לקליטת ההמונים" הוסיף דרעי.

    "דבר ראשון שנעשה כשננצח נחליף את יו"ר הכנסת, ומייד נבטל את המיסים המטורפים של ליברמן שהוא לקח מהאוכלוסייה הענייה. נבטל את הרפורמה בכשרות, ואת תקציב הישיבות".

    "כל אחד ואחד צריך להמריץ אנשים אחרים להצביע, אחרי שנה כזו שעברנו אני לא מבין את האדישות, התפללנו שהממשלה תיפול ועכשיו הציבור אדיש. הם רוצים לעקור את הכל, מי שלא מצביע שותף להם" אמר בנחרצות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני יאמר לכבודו מהיכן האדישות אע"פ שבמצב הנוכחי אני מתנגד להאדישות= חוסר פעולות שלכם למען הפרט= חוסר במקומות לימוד לבנים בנות= למשכורות רעב של מורות= לתחב"צ גרועה ולא מתאימה לציבור שלנו ועוד ועוד
      אבל היום כולנו בסכנה לכן צאו להצביע!